تاریخچه شرکت

شرکت مبین وان فعالیت اصلی خود را از سال ۱۳۸۹ طبق ماده دو اساسنامه که عبارت است از : تامین، ارائه و توسعه خدمات ارزش افزوده مخابراتی - بازاریابی و توسعه خدمات داده ها، ارائه خدمات داده های تلفن همراه و ثابت، تاسیس و توسعه شبکه های مخابراتی، رایانه ای به عنوان اپراتور عرضه کننده خدمات مربوطه، مشاوره، طراحی، مهندسی، نگهداری و بهره برداری از شبکه های مخابراتی و الکترونیکی در ایران و خارج از کشور آغاز نموده است. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با کار در حوزه خدمات ارزش افزوده VAS شروع نمود و سهم قابل توجهی در این بازار کسب کرد. اما با تصویب اتمام ارائه VAS در اواخر سال ۱۳۹۸ و اجرایی شدن آن در سال ،۱۳۹۹ شرکت مبین وان با ورود به بازارهای نوین ارتباطی و زیرساخت های دیتاسنتر، در حوزه های استریمینگ، مدیا وای فای، آموزش الکترونیکی، اپلیکیشن های کاربردی، خدمات شارژ، فروش دستگاه POS، ارسال پیامک انبوه دوره جدیدی را آغاز کرد.

در مرداد ماه ۱۴۰۱ با تغییر تیم مدیریتی شرکت مبین وان کیش، سیاست های جدیدی در جهت پرداخت انبوه بدهی های شرکت، بررسی و تنظیم اسناد مالی سنوات گذشته، ایجاد استراتژی های درآمدزا و در نهایت افزایش ارزش ذاتی سهم اوان اتخاذ شد. همچنین در جهت ایجاد سبد درآمدی جدید و تزریق نقدینگی از طرق افزایش سرمایه از محل آورده های نقدی و مطالبات سهامداران، تسهیلات بانکی و ایجاد کسب و کار مشارکتی با زیرساخت های موجود اقدامات لازم جهت جلوگیری کاهش منابع ورودی شرکت انجام شد تا با سرمایه گذاری در کسب و کارهای جدید و لاین های درآمدی مطمئن، بتوان چشم انداز روشنی برای سال های آتی شرکت رقم زد.

از آغـــــاز راه تا بــــــه الان

دربـــاره مــا

ماموریت و چشم انداز​​​​​​​

همه‌ی تلاش ما در هلدینگ مبین وان بر این است که با ارایه‌ی خدمات نوآورانه‌ی گوناگون، به پیشرفت زیست‌بوم فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور کمک کرده و دنیایی بهتر خلق کنیم.
مبین وان به عنوان سازمانی شفاف، مشتری‌محور، قابل اعتماد و مبتنی بر دانش؛ به جهت خلق دنیایی دیجیتال و یکپارچه در سطح بین‌المللی؛ طیف گسترده‌ای از خدمات فین‌تک و پلتفرم باز تا رایانش ابری را ارایه می‌دهد.​​​​​​​