در این نشست که به منظور فعالیت سرویس‌های پیام‌رسان آی‌گپ برگزار شد، امضای تفاهم نامه همکاری شرکت مبین‌وان و گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان منعقد شد که با این تفاهم نامه علاوه بر معرفی بهتر پیام رسان آی گپ شاهد وجود محتوای غنی دراین  پیام رسان داخلی خواهیم بود.

جایگاه پیام‌رسان آی‌گپ توسعه می‌یابد

در ابتدای این مراسم سید صابر امامی با اشاره به اهمیت ارتقای پیام‌رسان‌خای داخلی به ویژه آی‌گپ اظهار داشت: این تفاهم‌نامه قصد دارد ظرفیت های مشترک را توسعه دهد که در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما در مبین‌وان با ۷۰ شرکت همکاری داریم که تامین کننده محتوای دیجیتال هستند افزود: با سرویس‌های بات و سایر سرویس‌ها می‌توان محتوای موجود را معرفی کرد که به طور حتم با حجم بالای کاربران آی‌گپ ارتباطات تقویت خواهد شد.

امامی با اشاره به امکان ایجاد کمپین‌های مختلف و‌ فصت‌های تبلیغاتی خاطر نشان کرد: ما در مجموع شرکت‌های همکار، نزدیک به ۶ میلیون نفر از سرویس‌های مبین‌وان استفاده می‌کنند که می‌توان از این فرصت به خوبی برای معرفی فعالیت‌ها استفاده کرد.

پیام رسان آی گپ بر روی تمامی سیستم عامل ها قابل دسترسی است

پس از آن میثم عسگری مدیرعامل و عضوت هیئت مدیره گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان با بیان اینکه مدتی است که گروه کیان با پیام‌رسان آی‌گپ فعالیت‌هایی آغاز کرده است گفت: ما سعی داریم سهم عمده بازار داخلی در عرصه پیام‌رسان را کسب کنیم که با همکاری و‌ تجربه مبین‌وان به طور حتم این روند سرعت خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کمپین‌ها هم در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی می‌تواند مثمرثمر باشد، افزود: تلفیق خدمات ارزش افزوده و پیام‌رسان می‌تواند به لحاظ‌ محتوایی که تولید کرده و ارائه می‌دهد، ارزش افزوده واقعی ایجاد کند. امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم برای جامعه مفید بوده و‌ با وجود سختی‌ها، اطلاع‌رسانی خوبی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

عسکری با بیان اینکه حق مطلب در مورد آی گپ ادا نشده است خاطر نشان کرد: این پیام‌رسان شاید تنها پیام‌رسان داخلی باشد که بر روی تمامی سیستم عامل‌ها قابل دسترسی است.

لزوم داشتن بستر لازم برای انتقال محتوا به کاربران

در ادامه محمد سخایی معاون نوآوری و ارتباطات تجاری شرکت مبین‌وان با بیان اینکه برای پیام‌رسان سه نقش را تعریف کردیم، اظهار داشت: ما برای اینکه‌ محتوا را به دست‌مخاطب برسانیم نیازمند بستر لازم هستیم. به طور مثال، اگر محتوای چند رسانه‌ای همچون فیلم داشته باشیم بستر انتقال آن به مخاطب با توجه به عدم‌فعال بودن سیستم‌های‌ مولتی مدیا بر روی اپراتورها چیست؟ برای تحقق این امر باید یک‌ برنامه  نصب کنیم که با این فرضیه کاربر مملو از اپلیکیشن می‌شود تا جایی که نه تنها تلفن هوشمند پاسخگوی آن نیست بلکه کاربر هم اعتمادی به آن‌نخواهد داشت. پس یک شبکه اجتماعی مورد نیاز است تا محتوا به دست کاربر برسد.

وی با اشاره به لزوم رساندن محصول به دست کاربران خاطر نشان کرد: فضای تبلیغات بین‌المللی با توجه به قیمت بالا دچار چالش شده است و نیازی نیست با توجه به پیشرفت کشور در این زمینه به سراغ فضای خارج از کشور و خروج ارز از کشور برویم. امیدواریم که با همکاری با پیام‌رسان آی‌گپ در این زمینه موفق شویم.

تولید 200 اپلیکیشن تا پایان سال

پس از آن ، حمیدرضا سرمدی معاون بازاریابی و فروش شرکت‌مبین‌وان  با بیان‌اینکه‌تاکنون مخاطبان مبین وان بیش از ۱۰ میلیون نفر بودند که هر کدام یا سرویسی از مبین‌وان گرفتند و‌ماندگار شدند یا پس از استفاده از آن خارج شدند، اظهار داشت: ما با بیش از ۷۰ شرکت کار می کنیم‌ که با این روند سیستم غنی و‌خوبی وجود دارد که می‌تواند در بستر آی‌گپ قرار گرفته و‌پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد.

وی‌با بیان اینکه ما می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان به آی‌گپ‌ وصل شده و خدمات را به کاربران ارائه دهیم، گفت: در نظر داریم تا پایان سال ۲۰۰ اپلیکشن تولید کنیم که ۱۰۰ برنامه را در ماه‌های اخیر تامین کردیم که باقی انها نیازمند تامین محتوای غنی است. بسیاری شرکت‌ها به دنبال محتوا و استودیوی انحصاری هستند که با این تفاهم‌نامه می‌توانیم محتوای اختصاصی برای پیام‌رسان آی گپ را شاهد باشیم.

تلاش برای معرفی بهتر آی گپ

در ادامه وحید قربانی مدیر ارتباطات شرکت مبین وان با بیان اینکه ظرفیتی که برنامه‌ریزی شده است می‌تواند به توسعه و‌معرفی بهتر آی‌گپ کمک کند، اظهار داشت: با ظرفیت های مختلف مذاکراتی شده است که پس از امضای تفاهم‌نامه به طور حتم با برنامه‌ریزی و‌ایجاد ظرفیت مشترک شاهد رشد و شکوفایی در عرصه اطلاع‌رسانی برای پیام‌رسان آی‌گپ باشیم.

پس از آن، علی اصغر تقوی مشاور مدیرعامل گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان با بیان اینکه ماموریت اصلی ما جذب مخاطب است خاطر نشان کرد: مکانیزهای مختلف جذب کاربر هم بررسی کردیم که نتیجه گرفتیم حدود ۵۵ درصد از برنامه‌هایی که برای جذب و نگه‌داشت کاربر داریم مربوط به سرویس‌هایی است که ارائه می‌دهیم.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری با شرکت مبین‌وان و لزوم ارتقای کاربران آی‌گپ با محتوا و خدمات بهتر، افزود: هم برای نگه‌داشت کاربر و هم برای توزیع محتوا باید برنامه‌ریزی صورت گیرد که امیدوارم با همکاری مبین‌وان گام‌های خوبی برداشته شود و به نتایج خوبی برسیم.

اولویت ما جذب کاربر واقعی با هدف خدمت‌رسانی است

همچنین امیر ایمانیان مدیر بازاریابی و‌ فروش گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان  با بیان ‌اینکه اولویت ما جذب کاربر واقعی با هدف خدمت‌رسانی است که برای تحقق این امر باید محتوای باکیفیت و‌مفید ارائه دهیم گفت: محتوایی که در سایر پیام‌رسان‌ها توزیع می‌شود ممکن است چندان غنی نباشد اما ما این فرصت را داریم که محتوای انحصاری و‌ خوبی داشته و به کاربران ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه پیام رسان آی گب به منظور بهبود کیفیت محتوایی برنامه‌هایی را دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری شرکت مبین وان شاهد ارتقای کیفیت محتوایی و رشد کاربران باشیم و خودمات مناسب و شایسته‌ای به مخاطبان ارائه دهیم.

در پایان نیز تفاهم‌نامه همکاری شرکت مبین‌وان و شرکت کیان ایرانیان برای زیرساخت‌های محتوایی و اطلاع‌رسانی موثر برای جذب کاربر به امضای دو طرف رسید.

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!