معاون نوآوری و تجاری سازی مبین وان از بهره برداری خدمات و سرویس های جدید خود در حوزه خدمات ارزش افزوده خبر داد و خاطرنشان کرد در سایه تعاملات سازنده با شرکت مخابرات ایرا ن و با بهره گیری از توان فنی و تجاری خود توانسته است به یکی از توانمند ترین شبکه های زیرساخت موجود در کشور تبدیل شود.

امین ملک نژاد در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری گروه مخابرات ایران عنوان کرد: این شرکت از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با استقرار سرور های خود در ۳۱ مرکز با سر شماره هشت ستاره راه اندازی نمود و پس از آن با استفاده از این امکان کاربران تلفن ثابت در هر نقطه از کشور میتوانند با شماره گیری عدد ۸ و سپس کلید* بدون نیاز به شماره گیری پیش کد، از خدمات متنوعی از جمله مشاوره، بازی و مسابقه… بهره مند شوند .

وی در ادامه افزود: شرکت مبین با بهره گیری از سابقه طولانی و شناخت کاربران در حوزه خدمات ارزش افزوده صوتی ، توانسته توجه مخاطبان زیادی از گروه های سنی و اقشار مختلف جامعه را به خود جلب کند و محبوبیت زیادی در بین خانواده ها کسب کند.

وی در بخشی از صحبتهای خود خاطرنشان کرد با توجه به مذاکرات صورت گرفته با شرکت مخابرات به زودی امکان ارائه سرشماره های۷۰۷۰ کشوری به سرویس دهندگان به وجود خواهد آمد. و هم اکنون در حال برنامه ریزی برای ورود به بازارهای جدید و تعریف و طراحی سرویس های مختلف برای اقشار مختلف جامعه می باشیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!