شرکت مبین وان کیش با هدف ایجاد بسترهای مناسب ارتباطی و افزایش رونق اقتصادی اولین نشست توسعه همکاری ها در جزیره کیش را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مبین وان، ایجاد بسترهای مناسب ارتباطی و گسترش فعالیت های روز افزون دیجیتال در راستای توسعه و رونق جامعه بشری از مواردی است که می تواند جزیره کیش را به سوی هوشمند شدن هدایت کرده و بر سرعت آن بیافزاید.

با این رویکرد بی تردید ورود استارت آپ ها و افزایش خدمات دیجیتالی و نوین دنیای امروز نیازمند بسترهای مهم ارتباطی است که ورود شرکت های ارتباطی به ویژه بخش خصوصی می تواند در این عرصه بسیار مهم و تاثیر گذار باشد.

شرکت مبین وان به عنوان یکی از اگریگیتورهای فعال در حوزه خدمات ارزش افزوده در بستر تلفن همراه و  مخابرات با حضور در جزیره کیش اولین نشست توسعه همکاری ها را رقم زد.

 به گفته سید صابر امامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مبین وان این شرکت به دنبال ایجاد فضاهای کسب و کار جدید و آماده سازی بسترهای ارتباطی برای حضور استارت آپ ها و افزایش روند توسعه ارتباطی میان مردم است.

وی با اشاره به اینکه جزیره کیش با وجود پتانسیل های قوی که در این حوزه داشته و همچنین ظرفیت های اقلیمی و طبیعی به ویژه ارتباط  تسهیل شده تر با دنیا و فرصت های گردشگری، سرمایه گذاری و قوانین ساده تر در جذب سرمایه ها می تواند مرکز و پایلوت خدمات نوین ارتباطی در کشور باشد تاکید کرد: کیش با سرمایه ها و داشته های فراوان در این حوزه می تواند بستر و پایلوت فعالیت های آی سی تی در کشور باشد.

مدیرعامل شرکت مبین وان ادامه داد: شرکت مبین وان با بهره گیری از توانمندی جوانان مستعد و نخبه و به کارگیری راهکارهای نوین در حوزه خدمات ارزش افزوده، امکانات متنوعی را فراهم می سازد.

امامی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که ارتباط بهتری میان مردم برقرار کرده و زندگی را به سمت حرکت روان تر هدایت کنیم افزود: وظیفه ما ایجاد زیرساخت ها مورد نیاز برای فضای کسب و کار شرکت ها و مردم است. و بر همین مبنا نگاهمان به حضور در جزیره کیش تنها کسب و کار نیست بلکه توسعه ملی در اولویت این شرکت قرار دارد و معتقدیم در جزیره کیش اگر برای ساکنان و بومیان این جزیره برنامه ای خاص ارائه شود بی تردید در توسعه ارتباط در سطح ملی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مبین وان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶ میلیون کاربر از سرویس های توسعه یافته این شرکت شامل سرویس های محتوایی، فیلم، ویدئو و غیره استفاده می کنند افزود:  قالب این سرویس ها در بستر پلت فرم ها اتفاق می افند و امیدواریم فرصت های همکاری بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله استفاده از ظرفیت های موبایلی اپراتورها و نرم افزارهای ارتباطی میان مردم است که دسترسی ما و استفاده از زیرساخت ها را امکان پذیر می سازد.

سید صابر امامی با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۰ شرکت همکار و بیش از یک هزار نفر از افراد متخصص حوزه آی سی تی در اکوسیستم مبین وان در حال فعالیت هستند تا توانمندی ها و فعالیت های این شرکت را روانه بازار جزیره کیش کنند که معتقدیم زمانی این فعالیت ها پایدار خواهد بود که بتواند در روند زندگی مردم تسهیل ایجاد کرده و توسعه و رونق را در پیش چشم آنان قرار دهد.

وی در ادامه گفت: ورود این شرکت به حوزه ارز دیجیتال را در آینده غیر ممکن نمی دانم بلکه برخی موارد به سیاست های کلان کشور ارتباط دارد و در صورتی که زمینه و بستر آن در کشور فراهم شود این خدمات نیز قابل ارائه است.

در پایان امامی گفت: ورود به  استفاده از شبکه های هوشمند سازی مانند اینترنت اشیاء را نیز در آینده امکان پذیر است و جزیره کیش بسترهای مناسبی دارد که می توان از آن ها برای ورود به دنیای دیجیتال و استفاده از امکانات روز فناوری در زندگی بهره گرفت و علاوه بر توسعه و رونق اقتصادی کیش این رشد و توسعه را به تمام کشور تسری داد.

در ادامه این نشست تفاهم نامه ای میان شرکت مبین وان و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کیش منعقد شد.

محمد احسان خرامید معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کیش در خصوص این تفاهم نامه اظهار کرد: این تفاهم نامه یک تفاهم نامه کلی است که شامل فعالیت های مشترکی بین صدا و سیمای مرکز کیش و شرکت مبین وان در راستای تولید گیم با عنوان « میراث » که بر روی پلت فرم اندروید برنامه ریزی شده است و مبتنی بر شبکه های اجتماعی با موضوع گردشگری خواهد بود که از جزیره کیش شروع شده و قابل تعمیم به کل کشور است  و ما این پروژه را یک پروژه ملی می نگریم.

وی افزود: فعالیت مشترک دیگر صدا و سیمای مرکز کیش با شرکت مبین وان، تلویزیون اینترنتی است که موضوع ساخت محتوای اختصاصی که در این راستا در دستور کار طرفین قرار دارد.

خرامید ادامه داد: به صورت کلی تفاهم نامه در راستای تولید محتوی، نشر و توزیع محتوی منعقد شده است که در همین راستا در انتهای سال ۹۷ یک نمایشگاه با عنوان فناوری اطلاعات، فضای مجازی و گردشگری برای نخستین بار برگزار خواهد شد که این نمایشگاه با همکاری معاونت فضای مجازی صدا و سیما؛ سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و فضای مجازی سازمان برگزار می شود.

شرکت مبین وان یکی از شرکت های فعال است که با استفاده از تجربیات خود در حوزه بازاریابی بین المللی و نرم افزار های اختصاصی خود توانسته است دریچه ای نو به سوی فناوری های دیجیتال دنیا برای مشترکان فراهم سازد.

این شرکت با حضور در جزیره کیش بسترهای حضور شرکت های دیجیتال و استارتاپ ها را فراهم کرده و علاوه بر تسهیل ارتباطات فردی و گروهی آمادگی خود را برای حمایت از ایده های نوین در حوزه های آی سی تی را اعلام کرده است.

همچنین در پایان نشست توسعه همکاری های شرکت مبین وان در جزیره کیش ، سیدصابر امامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت گفت: در راستای افزایش بهره گیری از توانمندیهای جزیره کیش این شرکت آمادگی کامل  برای انعقاد تفاهم نامه و ارائه خدمات تخصصی به شرکت ها و سازمان ها در راستای رونق و توسعه هر چه بیشتر ارتباطات مجازی و اینترنتی و حضور آن ها در فضای کسب و کار و ارتباط با بیش از ۱۲۰ پلت فرم خارجی فعال را دارد.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!