مدیریت پسوردها

مدیریت پسوردها


مدیریت پسوردها همیشه از دغدغه های کاربران اینترنت بوده است. هر روزه با رشد تعداد وب سایت ها و رسانه های دیجیتال نام کاربری و پسوردهای زیادی توسط کاربران ایجاد میشود.مدیریت پسوردها در سال های اخیر تبدیل به یک نیاز اصلی در فضای وب شده است تا جایی که یکی از برترین اپلیکیشن های سال 2017 اپلیکیشن Last pass بوده است که به صورت تخصصی با قیمت سلالانه $12 در گوگل پلی به بازار عرضه شده است.Last pass یکی از اپلیکیشن هایی است که به یک بایر برای گوش های اندروید تبدیل شده است.این اپلیکیشن مدیریت پسوردها در یک فضای امن پسورد های شما را نگهداری خواهد کرد.در این اپلیکیشن، یک مستر پسورد تعریف خواهید کرد و به دلیل کراس پلت فرم بودن این اپلیکیشن شما میتوانید از آن در کامپیوتر های شخصی، لپ تاپ ها، تبلت ها و یا هر دستگاه دیگری استفاده کنید.
اما در استفاده از این اپلیکیشن ها یک سوال اساسی مطرح است: آیا میتوان به یک اپلیکیشن اعتماد کرد و مدیریت پسوردها را به آن سپرد؟
در جواب این سوال باید گفت که در حل حاضر نیست تمام وب سایت ها و رسانه های دیجیتالی که یوزر نیم و پسوردی در آن تعریف کرده اید به اطلاعات شما دسترسی دارند.تنها تفاوت اپلیکیشن های مدیریت پسوردها میتواند تجمیع همه پسوردها در یک اپلیکیشن و حفظ کردن یک پسورد به جای همه این پسورد ها باشد.
اما در انتخاب اپلیکیشن هایی از این دست باید دقت کرد که شرکت توسعه دهنده این اپلیکیشن از شرکت های معتبر باشد و اپلیکیشن تعداد دانلود بالایی در پلت فرم های ارائه اپلیکیشن داشته باشد.  در این صورت است که میتوانید مدیریت پسورد های خود را به این اپلیکیشن ها بسپارید.
این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن هایی است که میتوان آن را در حوزه خدمات ارزش افزوده موبایلی طراحی کرد. در صورتی که به مطالعه پیش بینی های سال 2018 بازار اپلیکیشن علاقه دارید میتوانید از این لینک روند بازار اپلیکیشن ها در سال آینده را مطالعه کنید.
 
 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!