در جستجوی چرایی شرکت در مسابقه تلفنی هشت ستاره میتوان گفت دنیای مدرن امروزی آنقدر بسیاری از ما را درگیر کار و مشکلات مختلف کرده است که زمانی برای تفریح باقی نمانده است. همه ما فراموش کرده‌ایم و یادمان نیست که دقیقا کی بازی کردن را متوقف کردیم، زمانی بین بزرگسالی و کودکی؟
بازی یک منبع آرامش مغز و بدن به طور همزمان می باشد.یک راه مطمئن برای گسترش تصورات , خلاقیت , قابلیت حل مشکلات و سلامتی فکری اینست که شما با شریک زندگیتان , همکاران , کودکان و بزرگترها و دوستانتان بازی کنید.
در رابطه با قدرت بازی وگذر از زمان بچگی به زمان بزرگسالی , خیلی از ما بازی کردن را متوقف می کنیم. ما بازی کردن را با کار و مسئولیت عوض می کنیم. وقتی ما زمانی را برای شاد بودن می گذرانیم بیشتر از زمانی که برای گذراندن جلوی تلویزیون یا کامپیوتر وقت می گذاریم  درگیر کارهای خلاقانه و بازیهای فکری می شویم. با اجازه دادن به خودمان برای بازیهای بچگانه , می توانیم تمام منافع زمان بچگی را به همراه داشته باشیم.
مسابقه تلفنی هشت ستاره، شامل بازی های متنوع و هیجان انگیزی از قبیل مسابقه تلفنی بله و خیر معکوس ،پلیس مخفی،بازی همصدا، ذهن برتر، فراربزرگ، قطار مرگ، خواستگاری و پیشبینی فوتبال میباشد که به صورت مرتب این بازی‌ها به روز رسانی میشود و بازی‌های جدیدی جایگزین میشود. دسترسی به تمام مسابقات تنها از طریق شماره گیری کلید 8 و ستاره توسط تلفن ثابت می باشد. پیشبینی فوتبال یکی از مسابقات مهم هشت ستاره می بشد که هر هفته تمام فوتبال های مهم لیگ برتر ایران، لیگ برتر اسپانیا، لیگ برتر انگلیس و جام قهرمانان آسیا در آن پیش بینی خواهد شد.
از بازی‌های بسیار جذاب می‌توان بازی بله خیر معکوس و خواستگاری را نام برد. مسابقه تلفنی بله خیر معکوس هشت ستاره با پرسیدن سوالات هوش، عمومی و ورزشی از کاربر شروع شده و کاربر بایستی با پاسخ غلط به تمامی سوالات مراحل را سپری کرده و مسابقه را به اتمام برساند. مسابقه خواستگاری هشت ستاره از جمله مسابقاتی می باشد که کاربر با خیال پردازی و همزاد پنداری با خواستگار یا خانمی که خواستگار برایش آمده بازی را انجام داده و در موقعیت های آن فرد قرار خواهد گرفت و هیجانات بسیاری را با انجام این بازی تجربه خواهد کرد که این بازی را بسیار جذاب کرده است.لازم به ذکر است غیر از مسابقه تلفنی هشت ستاره خدمات دیگر هست ستاره از جمله خدمات مشاوره نیز در دسترس شرکت کنندگان مسابقه های تلفنی خواهد بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!