دانش‌آموزان و دانشجویان بسیاری هستند که در جریان تحصیل با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند که مشاوره تحصیلی تلفنی می‌تواند در رفع این مشکلات کمک‌های مؤثری به دانش‌آموزان ارائه دهد. پاره‌ای از این مشکلات ضعف پایه‌ی تحصیلی، کمبود یا نبود انگیزه‌ی تحصیلی می‌باشد. مشاوران با همکاری سایر عوامل آموزشی وپرورشی می‌توانند در سه سطح پیشگیری اولیه، ثانویه و ثالث اقدام به فعالیت نمایند. مدرسه مکان مناسبی برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از مشکلات روانی و عاطفی است و بخش مهمی از رسالت مدرسه به آموزش سازگاری عاطفی فرد درزندگی اختصاص دارد؛ بنابراین مدرسه بهترین فضا و فرصت برای آموزش ترویج شیوه‌های سازگاری صحیح در زندگی فردی و اجتماعی است.مشاوران بعد از پیگیری اولیه با آموزش مهارت‌های زندگی و با ارائه‌ی خدمات راهنمایی، مشاوره و اطلاع‌رسانی در زمینه‌های تربیتی، تحصیلی و شغلی و تسهیل روند پاسخگوی نیازهای اساسی دانش‌آموزان، ازجمله شکوفایی استعدادها وتوانمندی‌ها، احساس خود ارزشمندی و اعتماد به نفس، خودشناسی و ارتقای سلامت روانی آنان نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی در زمینه های مشاوره تلفنی کنکور، مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد، مشاوره تلفنی کنکور دکتری،  مشاوره تحصیلی تلفنی خارج از کشور، مشاوره ادامه تحصیل در آمریکا و کشورهای اروپایی و مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاهی می توان از طریق کلید 8 و بعد ستاره از تلفن ثابت اقدام کرد و از مشاوره تلفنی تحصیلی هشت ستاره استفاده نمود.
سرویس مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از مهمترین سرویس های مشاوره مجموعه هشت ستاره می باشد که با توجه به طیف وسیع کاربران آن با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده است . شما با تماس با سرویس مشاوره تحصیلی تلفنی و ارتباط با مشاورین آن می توانید برنامه ریزی تحصیلی مناسبی را برای خود و فرزندانتان تهیه کرده و در راستای آن حرکت کنید.برای ارتباط با این سرویس با تلفن ثابت عدد هشت و بعد ستاره را بگیرید و در صورت تمایل به استفاده مشاوره تلفنی با موبایل عدد 208 و بعد ستاره را شماره گیری کنید.
در موقعیت ها و شرایط مختلف انجام یک رفتار یا یک کار به چند فاکتور جهت انگیزه نیاز دارد و اگر این انگیزه ها دسته بندی شوند؛ برخی تحت کنترل عوامل خارجی و برخی تحت کنترل عوامل داخلی و ذاتی فرد هستند.
در برنامه های تحصیلی و یادگیری که به موقعیت اجتماعی مربوط است و اغلب در کودکان و نوجوانان نیاز به مدیریت دارند، ایجاد انگیزه های بیرونی، تشویق و تقویت، مفید و کارآمد هستند. روانشناس در این زمینه برای ایجاد قراردادهای مناسب به افراد و خانواده ها کمک می‌کند.
روانشناس در شناختن شخصیت به خود فرد یا اطرافیانی که در محیط تحصیل یا زندگی کنارش هستند کمک می‌کند.
شخصیت های محکمی که به تحصیل ایمان و علاقه قلبی دارند؛ از انگیزه های درونی تأثیر می‌پذیرند و تا زمانی که تحصیل لذت‌بخش باشد، سخت‌کوش هستند.
شخصیت هایی که برای رسیدن به پاداش و تحسین والدین درس می‌خوانند؛ انگیزه های خود را وابسته به واکنش والدین تنظیم و دریافت می‌کنند.
شخصیت هایی که برای رسیدن به تشویق و تائید همسالان درس می‌خوانند؛ انگیزه‌های خود را وابسته به اجتماع و نظارت دیگران تنظیم می‌کنند.
مشاوره تحصیلی تلفنی دانش آموزان:
از آنجایی که قشر دانش آموز بیش از هر طبقه سنی دیگری نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد،لذا بیشترین اهداف این دانش مربوط به مواردی می شود که در مدارس جنبه عملی به خود می گیرد.معمولاً هدفهای یک دوره تحصیلی به طور به صورت زیر تحقق می یابد:
الف-برنامه های تحصیلی مربوط به آینده
ب-تحصیلات حرفه ای
ج-فعالیت های هنری

د-فعالیت های مربوط به حفظ سلامت جسمی و فکری

ه-رشد علائق اجتماعی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!