یک گیم آنلاین در واقع یک ویدئو گیم است که همه یا قسمتی از آن در بستر اینترنت یا یک شبکه کامپیوتری دیگر بازی میشود.این بازی ها در پلت فرم های مدرن مانند کامپیوتر ها، کنسول ها و دستگاه های موبایل انجام میشود این بازی ها میتواند استراتژیک، اول شخص، چند بازیکنه و نقش آنلاین انجام میشود.
گیم آنلاین میتواند از بازی های ساده تکست محور تا بازی هایی با گرافیک های پیچیده و دنیای مجازی است. اجزای آنلاین یک گیم آنلاین میتواند دامنه ای از لیدر برد بازی تا هسته اصلی بازی باشد که میتواند بستر بازی کردن بازیکنان در مقابل هم به صورت آنلاین را فراهم آورد.بسیاری از این گیم ها ها جامعه آنلاین خودشان را ایجاد میکنند در حالی که سایر بازی ها جامعه واقعی از بازیکنان بازی حود ایجاد میکنند.
فرهنگ گیم آنلاین گاهی برای محیط هایی که باعث ترویج اذیت های سایبری و خشونت است،با انتقاداتی روبرو میشود.این نگرانی برای بعضی از گیمر ها وجود دارد که دچار اعتیاد به بازی و یا ایزوله شدن از لحاظ اجتماعی شوند.گیم آنلاین افرادی از سنین و ملیت ها و شغل های متفاوت را به خود جذب میکند.بنابراین این گیم ها میتواند از جنبه مطالعه رفتار احتماعی گیمر ها در جامعه های مجازی شکل گرفته مورد مطالعه قرار گیرد.این بحث وجود دارد که تا وقتی بازیکنان یک گیم آنلاین نسبت به یکدیگر نا شناس باشند و با هم ارتباط برقرار نکنند هیچ تفاوت معنا داری بین یک گیم آنلاین و یک گیم سنتی آفلاین وجود ندارد.
اگر تیمی هستید که در حال توسعه یک بازی آنلاین هستید، میتواند با شتاب دهی مبین وان روند رشد و توسعه خود را از طریق خدمات ارزش افزوده موبایلی شتاب دهید.بازی آنلاین طراحی شده توسط شما میتواند در بستر اپلیکیشن و با حمایت مبین وان برای مشترکین همراه اول در سراسر کشور پروموت شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!