در سال ‌های اخیر شاهد نفوذ و توسعه فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد جامعه بوده‌ایم؛ که در آن، دانش و میزان دسترسی و استفاده مفید از اطلاعات، نقشی محوری و تعیین‌‌‌کننده‌ای در سرنوشت جامعه ایفاء می نماید. استفاده از این فناوری موجب تسهیل بسیاری از امور بوده و در حال حاضر جزء اجتناب ناپذیر زندگی روزمره جامعه بشری در تمامی بخش‌ها شده است.البته با شروع پاندمی کرونا استفاده از فناوری ها بر بستر اینترنت اهمیت خود را به نحو شایسته نمایان نموده است، همانند؛ ارتباطات آنلاین که موجب شد بسیاری از  فعالیت های کاری و مشاغل از حالت حضوری به حالت مجازی تبدیل شدند. این بیماری نه تنها مانع ادامه فعالیت آنان نگردید بلکه موجب گردید، جامعه خود را با فناوری ‌های روز همراه نماید و ایده ‌های کسب و کار آنلاین را پیاده سازی نمایند.

لذا کسب نتایج مطلوب از کاربردهای ICT در ابعاد مختلف و تاثیر آن بر آینده جوامع بشری، یکی از مهم‌ترین مباحث روز دنیا شده است. به همین منظور با نامگذاری 22 تیرماه به عنوان روز فناوری اطلاعات در کشور، ضمن گرامی داشت این روز، تغییر و تحولات ناشی از رشد فناوری و توسعه زیر ساخت ‌ها، نوآوری در سرویس ‌های صنعت ICT و فرهنگ‌ سازی را در سطح جامعه یادآوری و نقش موثر توسعه و ارتقای فناوری را در کسب رفاه و رضایت موثر اقشار جامعه مشاهده می نماییم.

شرکت مبین وان کیش برای توسعه کسب و کار خود حرکت به سمت فعالیت های دانش ‌بنیان با تکیه بر دانش و فناوری نوین و خلاقانه و بومی سازی آن را آغاز نموده و با تکیه بر ارزش های مشترک کارکنان خود، استفاده از ثروت ارزشمند نیروی انسانی نخبه و بهره گیری از امکانات نوین آموزشی برای تبیین ایده‌ ها و طرح‌ های فناورانه خود قادر خواهد بود گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف تعیین شده و تحقق شعار ” تولید؛ دانش‌ بنیان، اشتغال ‌آفرین ” بردارد.

گستره‌ی محصولات کسب‌ و کار این شرکت شامل؛ فین‌ تک، پلتفرم نوآوری باز، خدمات رایانش ابری، دیتا سنتر و سرویس‌های مبتنی بر محتوا ( VOD ،VAS و … ) را در بر می‌گیرد. بازارهای مرتبط با دو صنعت فین‌تک و محتوای دیجیتال، بازارهایی هستند که به‌رغم متغیرهای موجود، مستعد نوآوری‌‌‌ های کاربردی فراوان می باشد. البته در سال‌های اخیر این فناوری ها رشد قابل‌ توجهی را تجربه کرده و هم چنان در حال ارتقاء می باشند.

این شرکت به منظور تحقق رسالت خود، از نخبگان کشور در خصوص طرح های خلاقانه کسب و کار و ایده های نو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت گسترش دانش فناوری های نوین و تامین نیازمندهای جامعه دعوت به همکاری به عمل می آورد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!