وحید قربانی مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت مبین وان طی پیامی بمناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت: متن کامل پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.

تحولی که امروزه در عرصه رسانه در کشور ما در حال وقوع است، نقطه ی عطف بسیار مهم و بی سابقه ای است که به همت دست اندرکاران و فعالان این بخش در چند سال اخیر محقق شده است.در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسی، اقتصادی و … جامعه و انتشار آن ها دشوار و درعین حال بسیار ضروری و حیاتی است و همین امر ضرورت فعالیت خبرنگاران و تلاشگران این حوزه را بیش از پیش جلوه گر می سازد.

از این رو اینجانب ضمن عرض تبریک به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور ، قدردانی ویژه می‌نمایم از خبرنگاران تلاشگری که با همراهی خود، یار و یاور شرکت مبین وان در عرصه اطلاع رسانی و خدمت رسانی به سهام داران گرامی و نیز هم‌وطنان عزیز بوده اند.

امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد ایفای نقش موثرتر درعرصه اعتلای کشور عزیزمان باشیم. توفیق و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!