به گزارش روابط عمومی مبین وان به نقل از بورس 24، شرکت های فعال در حوزه آی تی به مانند بسیاری از صنایع که دارایی هایی مانند زمین، معدن، ساختمان؛ کارخانه و … دارند  نیستند و کمتر این نوع از دارایی را در اختیار دارند و دارایی های این شرکت ها عمدتا معطوف به دانش فنی ، توسعه زیر ساخت های مهندسی، نیروی انسانی و برند می شود.

مبین وان یکی از شرکت های این گروه است که درحال توسعه و تجهیز دانش فنی، بهبود و توسعه ساختار های فنی مهندسی است ساختارهایی که توسعه هر یک نه تنها منجر به بهبود عملکرد این شرکت در به روز آوری پلتفرم ها می شود بلکه منجر به افزایش حقوق صاحبان سهام و رشد چشمگیر درآمد و سود آوری می شود

نیما اخوی معاون مهندسی و پشتیبانی فنی شرکت مبین وان کیش درباره اخرین رخ داد ها در حوزه فنی و مهندسی «اوان» که دارایی های اصلی این شرکت محسوب می شود این طور به بورس 24 توضیح داد:

مبین وان کیش که در سال 89 تاسیس شده و اکنون پس از گذشت یک دهه نه تنها در حوزه ارایه خدمات بر بستر اپراتور فعال هستیم بلکه اقدامات خوبی در حوزه تنوع دهی به محصولات قابل ارائه و توسعه های سخت افزاری و نرم افزاری در حال اقدام است.

اخوی گفت:  یکی از دارایی های ارزشمند مبین وان پلتفرم  ماست که ارزشی بیش از 1 میلیون یورو دارد که با توجه به اینکه این پلتفرم منطبق با دانش روز  طراحی شده و در حال ارائه خدمات است به راحتی این امکان را در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم منطبق با رشد و توسعه تکنولوژی این پلتفرم را توسعه و بهبود دهیم.

او درباره اقداماتی که در حوزه فنی برای ارتقا خدمات مجموعه صورت گرفته است گفت: یکی از اقداماتی که عملیاتی کردیم نصب و راه اندازی سرویس IVR بود این سرویس پلتفرمی است کاملا بومی سازی شده منحصر به فرد و خاص که قابلیت اجرای فرمان های صوتی را به کاربر می دهد.

مخاطب این سرویس صوتی می تواند بانک ها باشد و ارائه خدمات صوتی بانک ها را متحول می کند.

 

اخوی در ادامه گفت: از دیگر اقداماتی که در حوزه توسعه پلتفرم های موجود عملیاتی کردیم ایجاد فهرست بر بستر USSD است که نمونه عینی  آن را در سامانه 4030مورد استفاده قرار گرفته است و می تواند در این حوزه خدمات مطلوبی را به کاربران ارائه دهد.

معاون فنی مهندسی مبین وان در توضیح دستاورد های جدید این مجموعه نیز گفت:

یکی از جدید ترین اقداماتی که صورت دادیم توسعه و راه اندازی پلتفرم شارژ با قابلبت های منحصر به فرد و خاص است که تفاوت های بسیار زیادی با پلتفرم های موجود در بازار دارد.

این مدل طراحی شده این قابلیت را دارد که به صورت تماما مکانیزه اقدام به فروش شارژ در اشل انبوه کند که این قابلیت نیاز به اپراتور را برای توزیع شارژ حذف می کند و برای کنترل و گزارش دهی پنل های خاصی را دارد و کارفرما می تواند به راحتی در لحظه اقدام به دریافت گزارش های اماری کند این مدل طراحی شده از نمونه هایی است که دسترسی سریع آسان را به کاربر می دهد، این پلتفرم برای فروش های انبوه شارژ  در عین سادگی کار با این پلتفرم امنیت بالا دارد و قابلیت هایی چون اعتبار سنجی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. این پلتفرم وابستگی کاربر به اپراتورها را نیز حذف می کند.

اخوی در خصوص کسب درآمد از بستر دیتا سنتر مبین وان با همکاری شرکت های FCP هم این طور توضیح داد:

یکی از پروژه های در حال انجام مبین وان بحث استفاده از دیتا سنتر مبین وان از طریق ارتباط فیبر نوری با شرکت های FCP ( شرکت های ارائه دهنده خدمات ای دی اس ال) است که شرکت های ارائه دهنده خدمات از بستر دیتا سنتر اوان خدمات مطلوبی را به وب سرویس ها ارائه دهند، این شرکت ها با استفاده از زیر ساختی که مبین وان ایجاد می کند می توانند نیاز کاربران به فضایی که داده‌ها و کدهای وب‌سایت بر روی آن قرار گیرد (هاست) را فراهم کنند.  این طرح نیز می تواند درآمد پایدار و خوبی را با توجه به نیاز مداوم کاربر به این ساختار برای ما ایجاد کند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!