نامگذاري ۲۷ ارديبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گویای اهمیت و جایگاه مهم روابط عمومي است و در حقيقت فرصتی براي قدردانی از خدمات ارزشمند و كوشش خردمندانه دست اندركاران حوزه ارتباطات و روابط عمومي است كه برای اطلاع رسانی و توسعه ارتباطات سازمانی و مردمی گام بر میدارند.
روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری و مدیریتی سازمانها، نقشی حیاتی و موثر در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامههای کلان دارد و ارتباط دوسویه سازمانها را با افکارعمومی و مخاطبان خاص و عام ممکن می سازد.
بیشک، هرگاه تخصص و تعهد با اخلاق رسانه ای همراه شد، می توان فضایی سالم برای اطلاعرسانی شفاف و ارتباطات موثر و کارا بین مردم و سازمانها را انتظار داشت که این امر مهم برعهده روابط عمومیها و اهل رسانه است.
روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی مبارک و مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راههای طی شده یکساله در راستای تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
از این رو با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و آغاز هفته روابط عمومی را به همه دستاندرکاران پرتلاش این عرصه علی الخصوص همکاران متخصص و سخت کوش روابط عمومی شرکت مبین وان که یکسال پر تلاش و کوشش را با فتح قله های ترسیم شده پیش رو سپری کردند و نیز همه زحمتکشان در رسانههای جمعی کشور که با الهام از همافزایی، هماندیشی، پاسخگویی، همسویی در جهت گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمیدارند تبریک و تهنیت عرض مینمایم
.امیدوارم در سال پیش رو بیش از پیش شاهد توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی و رسانه های کشور باشیم