حضور اپلیکیشن‌های بیشتر دلیوری غذا در سال 2018

دلیوری غذا

دلیوری غذا


همان طور که پیش بینی می شد اپلیکیشن های دلیوری غذا مختلفی در سال 2017 به بازار معرفی شد. اپلیکیشن GRUBHUB با نام تجاری Eat24 با پوشش بیش از 75000 رستوران در ایالات متحده آمریکا یکی از کاملترین اپلیکیشن های دلیوری غذا است. با نگاه به سال 2018 پیش بینی میشود که این اپلیکیشن ها تعداد رستوران ها و بازارهای تحت پوشش خود را گسترش دهند و تلاش کنند تا تعداد کاربران بیشتری از اپلیکیشن های دلیوری غذا برای سفارش و خرید غذا استفاده کنند.در عین حال ارائه دهنده های دلیوری سرویس مبنا (Delivery as a Service)  مانند (Uber Eets, deliveroo) در تلاش برای کسب سهم بازار بیشتر در بازار پرمیوم هستند جایی که مشتریان تمایل به خرید های گران تر برای کسب تجربه های لوکس تر دارند.
همچنین در سال های اخیر بسیاری از رستوران های سیستم های دلیوری خود را به شرکت های تخصصی دلیوری واگذار کرده اند که این موضوع علاوه بر کاهش هزینه های دلیوری غذا برای آنها منجر به رشد شرکت های واسطه بین رستوران ها و مشتریان نیز شده است.
پیش بینی میشود که در سال 2018 اپلیکیشن های بیشتری در این حوزه توسعه یابد، و بازار اپلیکیشن های دلیوری غذا یک بازار رقابتی شود.
در کشور عزیزمان نیز در سال 1395 شاهد ورود اپلیکیشن اسنپ، یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل اینترنتی به صنعت دلیوری غذا بودیم.همکاری اسنپ و زود فود که منجر به تشکیل برند اسنپ فود شد نشان دهنده شناخت این اپلیکیشن ها از ترند ها و روند  های جهانی بازار اپلیکیشن هاست.
اگر علاقه مند به مطالعه روند های آتی بازار اپلیکیشن ها در سال 2018 هستید میتوانید این مطلب را از این لینک مشاهده کنید و با مطالعه مطالب وبلاگ مبین وان میتوانید اطلاعات بیشتری در حوزه اپلیکیشن ها و خدمات ارزش افزوده جمع آوری کنید و ایده های جدیدی را در ذهن خود شکل دهید.
 

وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *