خدمات ارزش افزوده

خدمات ارزش افزوده


خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت از اولین گام های ارائه این نوع خدمات در کشورمان محسوب میشود.سالها پیش شرکت مخابرات ایران در تعامل با نماینده های رسمی خود در زمینه ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت توافق کرد و این امر منجر به طراحی خدمات مختلفی در این زمینه شد.

شرکت مبین وان یکی از نماینده های رسمی شرکت مخابرات ایران است که یکی از اولین خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت را با نام هشت ستاره راه اندازی کرد.در این سرویس ها معمولا تعرفه ها به صورت دقیقه ای و یا به صورت سرویس محور تعریف میشوند.در سرویس های دقیقه ای هزینه استفاده از سرویس از لحظه ورود کاربر به منوی دلخواه و به صورت دقیقه ای محاسبه میشود.در تعرفه های سرویس محور آن سرویس خاص تعرفه مشخصی دارد که با ورود کاربر به آن منو بدون توجه به مدت استفاده هزینه کسر میگردد.
در سرویس هشت ستاره خدماتی همچون مشاوره تحصیلی،ازدواج،روانشناسی ،سرگرمی، مسابقه کتاب صوتی، استخاره، داستان های کودکانه، سوالات رایانه و … تعریف شده است.استفاده خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت در سال های اخیر رو به کاهش بوده است که از عوامل اصلی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
معرفی نسل 3G,4G توسط اپراتور های تلفن همراه
رشد استفاده از گوشی های هوشمند
رشد استفاده از تلفن همراه در مقابل تلفن ثابت
رشد استفاده از اپلیکیشن ها جهت دریافت خدمات
اگر چه با توجه به شرایط متنوع کشور در بهره مندی از اینترنت همچنان نوآوری های جدید در ارائه این خدمات با تلفن ثابت میتواند تاثیر گذار باشد. همچنین انواع خدمات ارزش افزوده موبایلی در کشور رو به توسعه است که میتواند انواع آن را از لینک زیر مطالعه کنید.
 
 

خبرها و رویدادهاوبلاگ

خدمات ارزش افزدهخدمات ارزش افزوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *