مجمع عمومی عادی سالیانه

به گزارش فاواپرس رسانه‌ی فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات؛ مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند ماه 1400 در روز یک شنبه مورخ 5 تیر ماه سال 1401 با حضور 59.08 درصد سهامداران و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در محل مجمع ” مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم ” با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی برگزار و برای سایر سهامداران و استفاده کنندگان از درگاه شرکت به صورت آنلاین پخش گردید.

در ابتدا پس از اعلام رسمیت جلسه و انتخاب هیات رئیسه، آقای مهندس وکیلی نیا به عنوان مدیر عامل گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال 1400 را به سمع و نظر سهامداران حاضر رسانیده و با بیان اینکه محدودیت های موجود در کسب و کار شرکت از جمله؛ شیوع پاندومی کرونا ، تشدید تحریم های اقتصادی و فناورانه و نوسانات بازار سهام و بلاخص مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات رادیویی که منجر به کاهش درآمد تولید محتوا و ارزش افزوده و زیان عملیاتی در سال 1399 گردید، شرکت توانست با تغییر در سبد کسب و کار، برنامه ریزی مناسب در جهت افزایش سهم در بازار و ارایه خدمات جدید و نوپا، از این دوران پرتلاطم عبور کرده.

سهامداران حاضر در مجمع پس از استماع گزارش حسابرس، صورت‌ های مالی شرکت را با اکثریت آراء به تصویب رساندند و روزنامه دنیای اقتصاد را ‏به عنوان روزنامه رسمی شرکت برای سال 1401 انتخاب نمودند. مجمع پاداش عملکرد سال 1400 هیات مدیره و حق حضور سال 1401 اعضای هیات مدیره، حق حضور کمیته های تخصصی، انتخاب بازرس اصلی ارقام نگر آريا و علی البدل موسسه حسابرسی وانيا نيک تدبير را تصویب نمود. 

مجمع سود سهام پیشنهادی و پرداختنی شرکت را یرای عملکرد سال مالی 1400 به ازاء هر سهم 50 ریال به تصویب رساند.

مقرر گردید سهامداران پس از تکمیل فرآیند ثبت نام اطلاعات در سامانه سجام، سود سهام سال 1400 خود را به ترتیب؛ سهامداران حقیقی در تاریخ 24 آبان ماه و سهامداران حقوقی در تاریخ 26 بهمن ماه دریافت نمایند.

در پایان جلسه هیات مدیره و مدیر عامل شرکت به پاسخگویی سوالات مطرح شده از جانب سهامداران پرداخت و ریاست محترم هیات رئیسه با آرزوی سعادت برای کلیه حضار، ختم جلسه مجمع را اعلام نمود.

برای دسترسی به اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لینک زیر زیر مراجعه فرمایید.

https://www.codal.ir/ReportList.aspx?search&Symbol=%D8%A7%D9%88%D8%A7%D9%86&LetterType=-1&Isic=731001&AuditorRef=-1&PageNumber=1&Audited&NotAudited&IsNotAudited=false&Childs&Mains&Publisher=false&CompanyState=1&Category=-1&CompanyType=1&Consolidatable&NotConsolidatable

بازتاب در رسانه‌ها: راه‌پرداخت / فاوا پرس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!