مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مبین وان، روز دوشنبه مورخ ۱۵ آذرماه برگزار گردید و در آن برای مواردی هم چون افزایش سرمایه و ترکیب هیات مدیره تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مبین وان، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مبین وان، با حضور ۵۸ درصد سهامداران، نماینده سازمان بورس، نماینده موسسه حسابرسی و بازرس قانونی و ناظرین به ریاست آقای کلانتری برگزار شد.

مهندس وکیلی‌نیا، مدیرعامل مبین وان در مورد هدف شرکت از افزایش سرمایه را این گونه بیان کرد: یکی از حوزه‌های مورد توجه شرکت‌های فعال در زمینه فن آوری اطلاعات حوزه فینتک (فن آوری اطلاعات مالی) می‌باشد. فینتک یعنی کاربرد نوآورانه فن آوری در خدمات مالی و به آن دسته از فن آوری‌ها اشاره دارد که خدمات مالی را تسهیل می‌کنند یا شکل جدیدی از آن‌ها را ارائه می‌دهند.

با رشد تکنولوژی و ایجاد امکانات جدید خدمات بانکی شکل نوینی یافته است. در بازار مالی تحلیل اطلاعات و پیش بینی شرایط از موضوعات بسیار مهم است و می‌تواند به موفیت سرمایه گذاری منجر شود. به عبارت دیگر هدف نهایی در حوزه فینتک ایجاد قدرت تصمیم سازی و تصمیم گیری برای کاربران به عنوان کاربران نهایی خدمات مالی است.

سوالات مطرح شده در مجمع:

برنامه شرکت برای حفظ ارزش ذاتی و بازاری سهام شرکت چیست؟ حفظ ارزش ذاتی محصول کسب و کار، درآمد و روند سود دهی و وضعیت کلی کسب و کار و اقتصاد جامعه و حمایت سهامداران حقوقی می‌باشد که طی جلسات اخیر تفاهم خوبی صورت گرفته است.

برنامه شرکت برای ورود به ارز دیجیتال و ساخت توکن چیست؟ شرکت مبین وان اولین شرکت در حوزه آی تی بوده  که در سال گذشته اولین توکن رمز ارز‌ها را منتشر کرده است. سال جاری نیز شرکت به دنبال کسب مجوز جهت ورود به این حوزه‌ها می‌باشد. مکاتبات جهت اخذ تاییدیه‌ها صورت گرفته و طی ۳ ماه آینده خبر‌های خوبی به سهامداران داده خواهد شد.

آسیاتک چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟ برنامه شرکت عرضه آسیاتک در سال جاری است.

بازاریابی برای دستگاه پوز انجام شده است؟ قرارداد با نماینده‌ها صورت گرفته و پس از افزایش سرمایه اقدامات جدی تری جهت انعقاد قرارداد‌های جدید صورت خواهد گرفت.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!