مجمع عمومی سالیانه شرکت مبین وان منتهی به سال مالی 30 اسفندماه 1399، روز گذشته سه شنبه مورخ 29 تیرماه برگزار گردید.

مبین وان در سال ۹۹ پس از برنامه‌ریزی‌های مبسوط اعم از تغییر در ساختار منابع انسانی شرکت، تغییرات استراتژیک شرکت، تعریف عملکرد دقیق برای هر واحد و ایجاد چند لاین کسب‌وکاری جدید به عنوان اهداف عملکردی در سال ۹۹ و 1400 شرکت تحولات چشمگیری را مشاهده کرد.

در این مجمع عنوان شد عواملی از جمله شیوع پاندمی کرونا و همچنین تغییرات در شاخص کل سهام بورس و مواردی از این دست که به اجبار به شرکت تحمیل شد. در مجموع مذکور ذکر شد که با وجود تمامی این مشکلات شرکت مبین وان تصمیم گرفت در تیم هیئت مدیره کارکنان معاونین و مدیران شرکت استراتژی های جدیدی اجرا کند ، شرکت را وارد لاین های درآمدزایی جدید کند لذا این اقدام شرکت را از تک محصولی بودن خارج نمود.

در مجموع مذکور ذکر شد که این رخداد بزرگترین هدف شرکت مبین وان در سال ۹۹ بوده است. شرکت مبین وان در سال ۹۸ درآمد اصلی خود را از محل ارزش افزوده، همراه با ۹۰ درصد فعالیت شرکت به دست آورده است.

در سال ۹۹ پس از برنامه ریزی های مبسوط اعم از تغییر در ساختار منابع انسانی شرکت، تغییرات استراتژیک شرکت، تعریف عملکرد دقیق برای هر واحد و ایجاد چند لاین بیزینسی جدید به عنوان اهداف عملکردی در سال ۹۹ و 1400 شرکت تحولات چشمگیری را مشاهده کرد. در این جلسه همچنین بیان شد که تمامی موضوعات از جمله فین تک خدمات پیامک انبوه موضوع اپن ای پی آی و وی او دی و بازی های دیجیتال همچنین حوزه بلاک چین و حوزه پرداختیاری و دیتا سنتر و همچنین خدمات ابری در سال ۹۹ توسعه یافته است. در مجمع شرکت مبین وان ذکر شد که امید است با توجه به زیر شاخه های بسیاری که در سال ۹۹ فراهم شده است در سال جاری عملیات از دست رفته گذشته جبران شود تا شرکت متکی به چند محصول با پرتفوی مناسب به مسیر خود ادامه دهد.

در حوزه خدمات دیتا و ترافیک که یکی از حوزه های رو به رشد در کشور می باشد چنین ذکر شد که شرکت مبین وان دیتا سنتر خود را در سال ۹۹ بیش از ۵ برابر توسعه داده است همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۰ در این زمینه وارد فضای عملیاتی شده است و به عنوان یکی از از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دیتا سنتر و همچنین خدمات فضای ابری به رقابت با سایر شرکت ها در این زمینه می پردازد.

گزارش حسابرس

در مجموع مذکور در گزارش حسابرس ذکر شد که شرکت مبین وان برای سال مالی منتهی به تاریخ مذکور از تمامی جنبه های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب اقدام کرده است.

تصویب صورت‌های مالی

در مجمع مذکور در ارتباط با تقسیم سود چنین عنوان شد که پیشنهاد هیئت مدیره ۵۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته است. این میزان شامل رقم ۱۵۰ ریال به ازای هر سهم می باشد. در نهایت با توجه به سود انباشته شرکت تصمیم بر این شد که از سود انباشته در جهت افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته استفاده شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!