معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش گفت: ارائه سرویس دیتا سنتر و رایانش ابری مبین‌وان کیش با هدف ارایه خدمات باکیفیت‌تر، آغاز شد.

 

نیما اخوی، معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان از راه اندازی سرویس های جدید شرکت مبین‌وان کیش خبر داد و گفت: این سرویس زیرساختی برای ارایه خدمات در عرصه‌های دیتاسنتر، و کلود است.

معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش ادامه داد: در فاز اول بیش از ۲۰ رَک فعال شده‌اند و در واقع، مبین‌وان کیش با توسعه دیتاسنترهای خود و فراهم شدن این بستر، نه‌تنها قادر خواهد بود خدمات خود را در زمینه ارایه سرویس‌های محتوایی شامل سرویس‌های گیم و ویدئویی گسترش دهد، بلکه کیفیت ارایه این سرویس‌ها به شرکا و مشتریان مبین‌وان کیش نیز ارتقا خواهند یافت.

وی با اشاره به این‌که سرویس کلود در تمام دنیا رشد خوبی یافته است، افزود: امروزه اکثر شرکت ها به سمت استفاده از سرویس های  کلود شدن پیش می‌روند و در آینده نیز شاهد رشد بیشتر این سرویس‌ها خواهیم بود. بنابراین، بهینه‌سازی و توسعه دیتاسنتر‌های مبین‌وان در راستای رویکردهای جدید فرصت تازه‌‌ای را برای ارایه خدمات بهتر خواهد گشود.

معاون فنی و مهندسی شرکت مبین‌وان کیش در پایان افزود: یکی از مزایای مبین‌وان کیش در ارایه این سرویس‌ها،ارائه خدمات با قیمت و کیفیت رقابتی می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!