به گزارش روابط عمومی شرکت مبین وان به نقل از سایت خبری بورس 24 : مبین وان کیش یکی از سهم های پر بازده و پر پتانسیل گروه «آی تی» است که از زمان عرضه اولیه و ورودش به فرابورس بازدهی بسیار شیرینی نصیب سهامداران خود کرد.

این شرکت در بخش عملکرد تغییراتی را در سبد فروش محصولات خود داشته است و خدمات جدیدی را در عملکرد این مجموعه شاهد هستیم که منجر به رشد درآمد و نهایتا سوددهی این شرکت خواهد شد.

سید صابر امامی مدیر عامل (اوان) درباره عملکرد شرکت متبوع خود و اتفاقات پیش رو به بورس 24 گفت: شرکت ما از سال گذشته برنامه توسعه را کلید زد و انعکاس عملکرد و قراردادهای سال گذشته در گزارش های سال جاری دیده می شود.

وی گفت : براساس اقداماتی که پیاده سازی کردیم تحولاتی در بخش زیرساخت ها ایجاد شده تا جریان درآمدی را تحت تاثیر قرار دهد. نمونه ای از اقدامات صورت گرفته موضوع صادرات سرویس های دیجیتال است که پیشتر نیز درباره آن اطلاع رسانی کردیم و درآمد آن از مهرماه به سبد درآمدی ما اضافه خواهد شد و تست های اولیه را گذرانده است.

امامی افزود براساس اقداماتی که عملیاتی می کنیم تغییرات در مدل درآمد ما به سمت بالاست اما تاثیرات اقدامات صورت گرفته و زیرساخت هایی که برای بهبود عملکرد ایجاد شده است از نیمه دوم سال جاری قابل مشاهده خواهد بود.

پیش بینی ما از مدل های پیاده سازی شده برای بهبود جریان درآمدی این است که روند افزایش درآمد برای سال آتی نیز ادامه دار خواهد بود.

ایشان در خصوص نوسانات قیمت سهم هم گفت: سال گذشته روند رشد قیمت سهام ما بازدهی خوبی عاید سهامداران کرد.

اخیرا افزایش سرمایه ای داشتیم و دوره پذیره نویسی آن نیز به اتمام رسیده و یا توجه به مجوزی که از مجمع برای افزایش سرمایه از 20 به 30 میلیارد تومان برای مرحله دوم داریم در تلاشیم تا افزایش سرمایه مرحله دوم را پس از اخذ مجوز بورس عملیاتی کنیم .

مدیرعامل مبین وان گفت: همچنین در تلاشیم تا به جرگه شرکت های دانش بنیان ورود کنیم و مسیر خوبی نیز طی کردیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!