سرویس مدیا وای فای مبین وان

اولین سرویس با فناوری وای فایِ محلی (Local Wi-Fi) در ایران

سرویس مدیا وای فای مبین وان، اولین سرویس با فناوری وای فایِ محلی (Local Wi-Fi) در ایران است که به کاربرها در محیط های مختلفی مثل داخل هواپیماها و قطارها و… امکان دیدن انواع و اقسام فیلم و شنیدن موسیقی را داخل گوشی‌ها و دستگاه‌های شخصی می دهد. عدم نیاز به اینترنت مزیت اصلی مدیا وای فای برای کاربران بوده و این سیستم قابلیت بومی سازی در مکان ها و شهرهای مختلف بر اساس محتوای کاربردی مورد نیاز را دارا می باشد. پس اگر در فضاهای عمومی مانند مواردی که در بالا گفته شد، قرار گرفتید میتوانید مدیا وای فای را جستجو نمایید و با اتصال به این شبکه به محتواهای جذاب متناسب با آن مکان دسترسی پیدا کنید.
سرویس ایر مدیا وای فای مبین وان در حال حاضر در همکاری وب سایت binto.ir  محتواهایی همچون فیلم،سریال و موسیقی را ارائه میکند.
شرکت مبین وان در سیستم ایر مدیا وای فای خود این امکان را در هواپیماهای کشور ایجاد کرده است و افتخار دارد که با بسیاری از ایرلاین های کشور در این حوزه قرارداد همکاری عقد نموده است.مبین وان اعتقاد دارد که این سیستم را میتوان در مکان هایی مانند دانشگاه ها، آموزشگاه ها،هتل ها،اماکن عمومی و…… نصب و راه اندازی کرد.

در صورتی که تمایل به نصب و راه اندازی این سیستم در مکان مورد نظرتان را دارید میتواند از طریق فرم زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن به همراه کد شهر ××××××××021